פונקציונאלי בשיטת אומדה

אימון המשלב מגוון מרכיבי כושר בצורה מחזורית. הדגש הוא על קבוצות שרירים גדולות בשילוב של תנועות מחיי היוםיום. האימון מורכב מעבודה עם משקל גוף, TRX, משקל חיצוני כמו כדורי כח וקטלבלס.

 כחלק משיטת דלתא, האימונים מותאמים לכל הרמות תוך התאמה אישית של סרגל מאמצים, התחשבות בפציעות ובמגבלות גופניות, התחשבות ברצונות ומטרות המתאמן. 

האימונים שונים מאוד אחד מהשני ומגוונים ביותר. 

מטרת האימונים היא- חיזוק הגוף, שיפור יכולות כח ואירובי, שיפור בנראות ובהרגשה, עזרה בירידה במשקל. 


חטיבה ט'- יב'

קבוצת בנים בנות שמטרתה היא הטמעת הכושר הגופני בחיי הצעירים, תוך התאמת תרגול בריא ונכון לטווח גילאים זה. 

הדגש הוא על עבודה טכנית שתמנע פציעות, אימון חברתי, חווייתי ומגוון מאוד, כדי למנוע שעמום. 

עוצמת הקבוצה והאימון המשותף מוציאים את המיטב מכל מתאמן והתמיכה לה הוא זוכה יוצרת תחושת שייכות, מדרבנת אותו\ אותה להמשיך ולהתמיד באימונים, עוזרת לאמץ אורח חיים בריא ותורמת להנאה באימון! 

אצלנו כל אימון שונה מקודמו כאשר הדגש הוא אימון על קבוצות שרירים גדולות כנגד משקל גוף ושימוש באביזרי אימון כמו כדור כח, רצועות trx וכו'.


קבוצת תיכון י'-יב'

קבוצת בנות הומוגנית שמטרה היא הטמעת הכושר הגופני בחיי הבנות, תוך התאמת תרגול בריא ונכון לטווח גילאים זה. 

הדגש הוא על עבודה טכנית נכונה שתמנע פציעות,דימוי גוף,  אימון חברתי, חווייתי ומגוון מאוד, כדי למנוע תחושת שעמום באימונים. אצלנו כל אימון שונה מקודמו כאשר הדגש הוא אימון על קבוצות שרירים גדולות כנגד משקל גוף ושימוש באביזרי אימון כמו כדור כח, רצועות trx וכו'. 

עוצמת הקבוצה והאימון המשותף מוציאים את המיטב מכל מתאמנת והתמיכה לה היא זוכה יוצרת תחושת שייכות, מדרבנת אותה להמשיך ולהתמיד באימונים, עוזרת לאמץ אורח חיים בריא ותורמת להנאה באימון! 

הבנות לומדות כיצד להצליח להכניס את הפעילות הגופנית האופן קבוע בחיים, למרות העומס בלימודים ובחיי היוםיום.

 ישנו דגש רב על חשיבות של  תזונה נכונה והדרכה המותאמת לטווח גילאים זה. בקבוצה ישנם אימונים המתאימים לבנות המעוניינות בכושר קרבי והכנה לצבא.


כושר קרבי אקסלנט טריינינג-

אימון כושר קרבי לנערים. המטרה היא הכנה לשירות הצבאי בפן הפיזי, פסיכולוגי ונפשי. האימונים מתאימים לבן נוער המחפש להגיע לשירות משמעותי בצבא ולמי שמחפש מסגרת אימונים מאחדת ואנטנסיבית, עם זאת, מותאמת אישית ליכולות המתאמן ולסרגל מאמצים נכון אשר יצמצם משמעותית את הסיכוי לפציעות נפוצות. מסגרת האימונים כוללת הרצאות, הדרכות מוטיבציה, תזונה נכונה, סימולציות לימי סיירות וגיבושים ועוד מגוון רב של אירועים ופעילויות אשר יכוונו את בן הנוער בצורה הטובה ביותר לשירותו הצבאי ולחיים עצמם!


אימון אישי זוגי

עבודה 1X1 עם אחד המדריכים שלנו. אימון אישי הנבנה בדיוק בהתאם לצרכי המתאמן, סרגל המאמצים הנכון בשבילו ומטרות האישיות וספציפיות.


פילאטיס

שיטת הפילאטיס משפרת את המודעות לגוף, יציבה, גמישות, חיזוק, קואורדינציה ואת יעילות התנועה. בשיעור פילאטיס עובדים על כלל שרירי הגוף תוך דגש על הגדלת טווחי תנועה בעמוד השדרה ובשאר מפרקי הגוף, במטרה לחזק את השרירים ולהוריד עומס מהמפרקים. בשיעור מבצעים תרגילים מגוונים במנחי גוף שונים ובכך הגוף לומד להתייעל ולבצע מטלות יומיומיות ללא פגיעה גופנית ושחיקה מיותרת. שיעורי פילאטיס רגועים יותר מאימונים פונקציונליים אחרים ומאפשרים לעצור ולהיות קשובים לנשימות ולדיוק התנועות. פילאטיס יכול להיות מותאם לכל אחד, בכל מצב, ובכל גיל!


אימונים אישיים

אימון אישי נועד לאדם אשר לא מרגיש בנח להתאמן עם קבוצה, לאדם בעל פציעה או מגבלה פיזית אשר דורשת עבודה צמודה, לאדם שרוצה אימונים בשעות הנוחות לו או לאדם המעוניין בליווי אישי צמוד של המאמן.