5 טיפים לירידה במשקל ללא תפריט.

במאמר הבא אתם הולכים לקבל שיטה אשר מכילה 5 טיפים לירידה במשקל ולאורך חיים בריא יותר.

אורך קריאת המאמר: 4 דקות קריאה בקצב בינוני.

 

זה לא סוד שרובנו מנסים לרדת במשקל ולקבל את הגזרה שאנחנו רוצים.

חלקנו כל החיים רק רוצים ולא עושים עם זה כלום.

חלקנו כל חיינו עוברים מתפריט אחד לאחר, יורדים\עולים\יורדים ועולים שוב.

באנטרנט תמצאו אלפי תפריטים, אלפי דעות….פשוט מייאש!

 

לפני שאתם הולכים לספור קלוריות ולהתייאש אחרי מספר ימים, עקב הדרישה הקפדנית של חישובים של מה כן ומה לא, תקראו את המאמר הזה.

המאמר הזה יתווה לכם שיטה ודרך אמיתית שעזרה כבר לאלפי אנשים להצליח להתמודד עם סוגיית הירידה במשקל.

שיטה זו מכילה הגיון פשוט של דברים והיא יעילה, בטוחה ומאוד מאוד בריאה!

אין פה שום מדע מסובך ולא דרוש לכך שום ידע כדי להתחיל כבר היום לפעול בדרך מעט שונה עם תוצאות מטורפות.

אני הולך לתת לכם את ה- שיטה, ה- דרך, שאם תעקבו אחריה, תקראו אותה אלף פעם, תתעלמו מכל דבר אחר שהכרתם או ניסיתם- אתם- הולכים- לרדת- במשקל לתמיד והרבה יותר מהר ממה שחשבתם.

ככל שאתם עם עודף משקל גדול יותר, כך אתם הולכים לאבד שומן בצורה מהירה יותר.

שום דבר לא מנצח תוצאות.

 

 

השיטה- מי מה למה וכמה?

 

למי השיטה הזו מתאימה?

כל אחד שמעונין לרדת במשקל ו\או לחיות אורך חיים בריא יותר, להיות ערני יותר ולשמור על משקל מאוזן למשך כל החיים.

 

מה השיטה הזו כוללת?

השיטה הזאת לוקחת בחשבון את העקרונות לפיהם חיינו לפני עשרות שנים. לפני שהיה מיץ ולפני שהיה לחם ולפני שהיו ממתקים.  היא שמה אותנו במקום בו אנחנו אוכלים מה שהגוף שלנו צריך ולא מה שהראש רוצה. אנחנו מתמכרים לטעמים ולסוגי מזונות מסויימים, עקב מרכיבים מתועשים וממכרים הגורמים לנו לרצות עוד ועוד מאותו מהמזון וכך נגדיל את קופת התעשייה.

למה השיטה הזו עובדת?

השיטה הזו עובדת באופן מוחלט, מהסיבה הפשוטה ביותר.

אנחנו פשוט מתחילים לאכול בצורה "נקייה יותר" במילים אחרות- מפסיקים לאכול רעל ומתחילים לאכול אוכל אמיתי.

איך לבצע את השיטה הזו?

מוכנים?

אלה הטיפים:

1. לשתות רק מים– לא שום דבר אחר. לא מיץ, לא דיאט מיץ, לא מים עם ויטמינים.

2. להוציא כל סוכר ופחמימות פשוטות מהתפריט שלכם.  (פחמימות פשוטות- המתפרקות מאוד מהר בגוף  האדם- לחם לבן, פסטה, תפוחי אדמה, אורז, אטריות. ישנם עוד אך אלה המזונות העיקריים הנאכלים ברמה יומיומית). אל תדאגו, יש הרבה מה לאכול- קטניות, מוצרים מחיטה מלאה- אורז מלא, בטטות שיבולת שועל וכו'..

*אני רוצה להשאיר את המאמר הזה מתומצת ככל האשפר ולכן לא אפרט יותר מדי על סוגי מזון עם  סוכר כי זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים.

סוכר מגיע בכל מיני צורות (מבנה מולקולרי שונה), אך בגדול, כל מה שמתוק הוא סוכר.

גם פירות מכילים סוכר, עם זאת, מומלץ להשאיר את אכילת הפירות לגבול המינימום ולא לבטל אותם לחלוטין. יש בהם ערכים תזונתיים החשובים לגוף.  (2 פירות ביום)

 

3. צאו להליכה של שעה- פעם ביום. אם אפשר אז גם פעמיים ביום. (מעבר לאימונים שאתם עושים)

שימו מוזיקה, תתעסקו בטלפונים, תעשו כל מה שאתם יכולים לעשות, רק תוך כדי הליכה.

חצי שעה הלוך וחצי שעה חוזר- כל יום, יעשו את ההבדל המטורף הזה – גם פיזית וגם מנטלית.

 

4. אכלו ירקות- כמה שיותר ירקות. המון ירקות במשך כל היום, בכל ארוחה, כנשנוש בין ארוחות. ירקות בכל הצבעים וכל הצורות. מבושל, מאודה, טרי, אפוי וכל דרך יצירתית אחרת..(להמנע מטיגון)

הירק הינו פחמימה בעלת ערך קלורי נמוך ועשיר בסיבים תזונתיים.

 

5.אכלו מוצרים מהחי- לא מבקש מכם להיות קרניבורים שחיים על בשר, אך גופכם צריך זקוק לחלבון מן החי- ביצים, בשר\עוף, גבינות (עדיפות לגבינות עם אחוז שומן גבוה).

העדיפו תמיד בשר רזה- חזה עוף, הודו, פרגיות, דגים. (בהחלט יש מקום לבשר אדום בתפריט ויש לו חשיבות גדולה, אך אם המטרה שלכם היא לרדת במשקל, נסו להמעיט באכילת בשר אדום. 1-2 פעמים בשבוע).

(ניתן לחיות חיים בריאים בצורה הצמחונית וטבעונית, אך זה דורש את מציאת התחליפים המתאימים ולא אגע בכך במאמר זה).

 

 

 

פעלו לפי החוקים האלו ואתם תראו שינוי גופני משמעותי.

החוקים האלו אינם מורכבים, אך בהחלט ידרשו מכם מאמץ ומשמעת, לפחות בחודש הראשון.

(כמו כל פעולה חדשה שאנחנו עושים, עד שהיא הופכת להרגל).

ההתחלה תדרוש מחשבה רבה והתמודדות עם  מזונות מסויימים שאתם אוהבים, אשר מזיקים לכם.

יתכן ובתור התחלה, גופכם יחוש צורך בסוכר ומתוק (עד כה הוא היה "מכור" לסוכר ועכשיו אתם מלמדים אותו אחרת). בהמשך, הגוף יתרגל, אתם תרדו במשקל, תהיו עירניים יותר, קורנים וחיוניים, בריאים יותר ואתם פשוט תרגישו מדהים!

 

המלצה-

*העידו בפני בני המשפחה כי אתם נכנסים לתהליך, בקשו את תמיכתם ואף נסו להכניסם לתהליך יחד אתכם. יהיה הרבה יותר קל לעשות שינוי ביתי ואף להוציא את סוכרים ופחממות פשוטות מהבית.

*צלמו עצמכם לפני תחילת השינוי. תיעוד ויזואלי ידרבן אתכם ויקל עליכם לראות את השינוי.

השארת תגובה